Klachten

Hoe kun je een klacht kenbaar maken?

We willen natuurlijk dat je tevreden bent over je aankopen en de service van wassenhuys.nl.

Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben dan verzoeken wij je vriendelijk deze schriftelijk kenbaar te maken aan info@wassenhuys.nl of via ons postadres (CONTACT) . We helpen je graag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Omschrijf in je e-mail of brief duidelijk de aard van je klacht. Binnen 7 dagen kun je een reactie van ons verwachten.

't Wassenhuys is gecertificeerd Qshop. Dit houdt in dat indien wij onderling niet tot een goede oplossing van je klacht kunnen komen Qshops bemiddelt bij je klacht.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Voor ODR platform klik hier . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Graag verwijzen we je ook naar de informatiepagina over ruilen, retouren en annuleren, wat als een artikel niet voldoet aan je verwachtingen of beschadigd is.