Klachten

Hoe kunt u een klacht kenbaar maken?

We willen natuurlijk dat u tevreden bent over uw aankopen en de service van wassenhuys.nl.

Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben dan verzoeken wij u vriendelijk deze schriftelijk kenbaar te maken aan info@wassenhuys.nl of via ons postadres (CONTACT) . We helpen u graag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Omschrijf in uw e-mail of brief duidelijk de aard van uw klacht. Binnen 7 dagen kunt u een reactie van ons verwachten.

Wassenhuys.nl is gecertificeerd Qshop. Dit houdt in dat indien wij onderling niet tot een goede oplossing van uw klacht kunnen komen Qshops bemiddelt bij uw klacht.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Voor ODR platform klik hier . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Graag verwijzen we u ook naar de informatiepagina over ruilen, retouren en annuleren, voor wat u kunt doen als een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet of beschadigd is.